Poznajmy się

Cześć! Nazywam się Milena Gałdecka i od kilku lat zawodowo pracuję jako Specjalista do spraw kadr i płac. Pomagam właścicielom firm w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, naliczaniu wynagrodzeń oraz rozliczeniach z ZUS i urzędem skarbowym.

Prawo pracy to moja pasja. Lubię zgłębiać jego zawiłości i przekładać je na praktyczne rozwiązania, które ułatwiają codzienną pracę pracodawcom i pracownikom.

Pomysł na ten blog wziął się z mojego doświadczenia – na początku kariery, szukając rzetelnych informacji, trafiałam na artykuły niespójne lub wykluczające się. Postanowiłam stworzyć miejsce, w którym tematy kadrowo–płacowe są klarownie opisane od A do Z, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Na blogu dzielę się praktycznymi wskazówkami, aktualnościami i poradami, które pomagają w codziennej pracy w HR oraz we własnej firmie, jeśli zatrudniasz pracowników.

Bez znaczenia, czy jesteś pracownikiem, pracodawcą czy osobą zajmującą się tak jak ja kadrami – mam nadzieję, że informacje zawarte na blogu ułatwią Ci dzień.

Więcej informacji o mnie znajdziesz na moim profilu linkedIn.